دبیر اجرایی خانه کارگر استان کرمانشاه گفت: معضل بیکاری در استان کرمانشاه همچون آتش زیر خاکستر است و مسئولان باید از خواب غفلت بیدار شوند.
کد خبر: ۴۳۴۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵ 01 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،اولیا علی‌بیگی  با اشاره به اینکه امروز موضوع بیکاری افراد تحصیل‌کرده در کشور به‌ویژه استان کرمانشاه به مرز بحران رسیده است اظهار 

داشت: تشبیه وضعیت بیکاری به آتش زیر خاکستر تشبیه غلطی نیست و دولت دوازدهم و مسئولان اجرایی به‌ویژه در استان کرمانشاه باید تلاش جدی‌تری در زمینه ساماندهی اشتغال جوانان داشته باشند.

وی با بیان اینکه موضوع بیکاری می‌تواند چالش جدی برای دولت دوازدهم تلقی شود گفت: باید با ایجاد بسیج همگانی از تمام امکانات، ابزارها، ظرفیتهای، دستگاه‌های مختلف و بخش خصوصی در راستای عبور از وضعیت بحرانی بیکاری استفاده کرد زیرا امروز دغدغه اصلی هر خانواده کرمانشاهی بیکاری جوانان تحصیل‌کرده آنها است.

علی‌بیگی با اشاره به اینکه رفع معضل بیکاری استان کرمانشاه نیازمند تلاش، جدیت و برنامه‌ریزی است افزود: مسئولان اجرایی باید از خواب غفلت بیدار شوند و به فکر مردم به‌ویژه جوانان باشند زیرا برای استان کرمانشاه که در هشت سال دفاع مقدس سینه ستبرگ ایران اسلامی بوده زیبنده نیست که رتبه نخست بیکاری کشور باشد.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان کرمانشاه عنوان کرد: جوانان استان با وجود تمام سختیها و مشکلات موجود در انتخابات شرکت کردند و وظیفه خود را انجام دادند و اکنون وظیفه مسئولان اجرایی است که این حضور باشکوه را جبران کنند.

علی‌بیگی با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای رفع بیکاری استان باید در عمل نمود داشته باشد و تنها با حرف امکان‌پذیر نیست گفت: مشکل بیکاری از سالهای گذشته آغاز شده است اما مسئولان اجرایی استان در چهار سال گذشته در برنامه‌ریزی، مدیریت و هدایت این موضوع کوتاهی کردند و وضعیت بیکاری جوانان خانواده‌ها را آزار می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه وضعیت تولید در کشور مناسب نیست اظهار کرد: امروز جامعه و اقتصاد کشور با عدم کسب و کار و رونق اقتصادی روبه‌رو است و زمانی می‌توان ادعا کرد که از رکود خارج شده‌ایم که کسب و کار رونق یابد اما اکنون رونقی در کسب و کار مشاهده نمی‌شود.

علی‌بیگی با بیان اینکه به طور طبیعی کارگاههای دارای ظرفیت کمتر از 50 درصد با مشکلاتی مواجه هستند گفت: اکنون دوران رقابت و فعالیتهای سیاسی گذشته و تمام جریانهای سیاسی و سیاست‌ورزان با هر گرایش سیاسی باید به فکر مردم باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار